יום שבת, 18 ביוני 2011

הקוטג' כמטאפורה


הקוטג' נבחר כמטאפורה ליוקר המחיה ולעליית המחירים המטורפת של כל מוצרי הצריכה
בישראל. לאזרחים נמאס מהעושק המתמשך שמבצעים היצרנים והמשווקים בניצוחו של
הממשל הקפיטלסטי והאנטי חברתי שלנו. אסור להסתכל על הקוטג' כפריט בודד השווה זהב,
צריך להסתכל על הסל בכללותו ללא מוצרי הפינוק והמותרות, ועל זה להוסיף עוד את הוצאות
הדלק היקר מאוד, את מחירי המים שמתעדכנים כלפיי מעלה כל הזמן. המחאה הגיעה טיפה
באיחור  אבל היא הגיעה, רגע לפני שמעמד הביניים  קורס ומתרסק, והעניים הופכים לעניים
מרודים. הכח נמצא בידיי האזרחים אבל צריך בגרות ואופי, אנחנו נמצאים במלחמה! במלחמת
הקיום היום יומית שלנו, ובמלחמה צריך להתנהג כמו במלחמה, להלחם ללא פשרות  עד לניצחון,
והנצחון אכן יגיע. אל תתנו לרשתות השיווק לסנוור אתכם במבצעים, המבצעים הם מוגבלים לזמן קצר,
יש לדרוש הורדת מחירים משמעותית של כלל המוצרים.
                                          קליפ מחאת הקוטג'

"היינו רוצים לראות לפחות פעם אחת חרם צרכנים שמצליח בישראל,     בתקווה שזה יביא לחזית צרכנית אחידה ואיתנה, שכולנו רק נרוויח ממנה"
יוצר הקליפ הוא יניב טרוס


קפרוביץ זאב
קצרין

2 תגובות:

  1. עופרה שטראוס כבר הודיעה שאם יש כעס כזה גדול בציבור זה אומר שזה היה טעות וצריך לשבת ולחשוב מה עושים...

    השבמחק
  2. מלכה יקירתי
    זה לא רק בעיה של גבינה כזו או אחרת, או של יצרן כזה או אחר. יש פה בעיה שורשית של עושק מתמשך של האזרח הקטן, החל ממשלת ישראל, נמשך עם היצרנים, ומסתיים עם רשתות השיווק, ופה החליטו האזרחים לצעוק די!

    השבמחק